Werkorganisator Bouw

31 augustus 2020

Werkorganisator Bouw

Locatie: Omgeving Amsterdam
Minimaal opleidingsniveau en/of jaren ervaring: MBO werk- en denkniveau 
Fulltime/parttime: 40-urige werkweek

“Jij bent in staat ad hoc te schakelen en zorgt voor tevreden klanten”

Wat ga je dagelijks doen?
In de functie van Werkorganisator ben je verantwoordelijk voor het hele gehele backoffice-proces rond mutatie- en calamiteiten onderhoud. Je staat bewoners telefonisch te woord wanneer er een storing wordt gemeld en maakt op basis van jouw technische kennis een inschatting van de benodigdheden om dit op te lossen. Op basis hiervan zorg je voor een punctuele voorbereiding rond het materiaal en materieel. Je schakelt de diverse partijen in en zorgt voor de planning. Alle bonnen worden vastgelegd in het systeem en hierbij is de juiste administratie van groot belang. 

Waarom kiezen voor deze werkgever?
De opdrachtgever betreft een familiebedrijf dat de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een landelijke speler. Zij begonnen met renoveren en onderhouden en zijn dit altijd blijven doen. Het gaat veelal over renovatie- en onderhoudprojecten in bewoonde staat.
Ondanks dat het een landelijke speler is, werkt deze organisatie nog steeds regionaal en opereren zij als een familiebedrijf met korte lijnen. Persoonlijk contact is belangrijk. Er is een passie voor bouwen en er wordt met plezier samen gewerkt. Je collega's zijn bereid net een stapje extra te zetten om werken te leveren waar ze trots op zijn.
Regelmatig wordt kennis en ervaring met elkaar gedeeld om elkaar beter te maken en te zorgen voor de beste service en tevreden klanten en eindgebruikers. Voor deze opdrachtgever werken, betekent vol trots werken voor jouw club. 

Waarom jij?
Je beschikt over een technisch MBO diploma en bent in staat (bouwtechnisch) schades in te schatten en te bepalen wat er nodig is om te verhelpen. Je bent communicatief sterk en weet jezelf telefonisch goed te verwoorden richting zowel de bewoners, de uitvoerende partijen als de verzekeringsmaatschappijen. Je bent in staat om ad hoc te schakelen, zodat je bewoners snel kan helpen. Je legt alle afspraken en bonnen administratief vast en bent hier heel punctueel in. 
Je wordt er blij van om bewoners te helpen en te zorgen voor tevreden eindgebruikers. 

Wat krijg je er voor terug?
  • Salaris tussen de €2.100,- en €2.950,- per maand. Afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • 40-urige werkweek
  • Vakantietoeslag 
  • Maandelijkse meetings op de vestiging
  • Wekelijkse borrels

Solliciteer direct!